středa 29. dubna 2015

Krátká a štafety Bukovinka

O víkendu mě čekalo završení "brněnské" závodní sezóny - sobotní krátká trať oblastního mistrovství Jižní Moravy a nedělní závod Českého poháru štafet.

Sobotní závod se celkem podařil. Přestože terén byl takový český průměr, zajímavým tahem stavitele s počtem kontrol (30 kontrol na 6 kilometrů) trať celkem nabrala na obtížnosti. Bylo totiž potřeba pořád koukat do mapy a neztrácet koncentraci, protože další kontrola byla jen o kousek dál. Můj výkon byl vyrovnaný, chybek jsem napočítal asi na minutu a půl - ale skutečně jen po drobných vteřinkách.

Mapa krátké trati s mými postupy

Výsledkem bylo pěkné druhé místo jen devět vteřin za prvním Aldou.

Neděle už tak povedená nebyla, ačkoli rozhodně lepší než před týdnem. Tentokrát jsem si dal první úsek, který jsem měl vždycky nejraději, ale kvůli fyzičce mi byl poslední roky spíš zapovězený. Nebylo to tak hrozné, na úvodních kontrolách jsem byl hodně v čele a zabrzdil mě až kolmý výběh kopce po ne moc šťastně zvoleném postupu na pátou kontrolu. S ohledem na to, že pak byla běžečtější pasáž, tak následovalo celkem utrpení.

Mapa štafet s mými postupy - chyby byly, ačkoli ne zas tak velké

Nakonec jsem doběhl na 18. místě s nějakými pěti minutami ztráty. Žádný zázrak, ale ani propadák. Uvidíme příště :) Určitě to chce zapracovat na běhu, ale určitě i poladit koncentraci a plánování pro první třetinu závodu, která je nejkontaktnější.

O víkendu mě čeká přesun z moravských kopců do skoro roviny u Nasavrk. Těším se, ačkoli mě mrzí, že jsem se kvůli mému hvězdnému rankingu nevešel do H21A... Tak snad příště :)

Žádné komentáře: