čtvrtek 27. září 2012

Na Kost

Už zítra začíná mistrovství na klasice a pískovcový terén okolo hradu Kost napovídá, že to bude další pořádně tvrdý závod na klasické trati. V sobotu by navíc mělo dojít na více jak dvouhodinový přímý přenos z finálového závodu mužů (a ze záznamu i žen). Poprvé bude na čistě českých závodech použito GPS, takže o atraktivní podívanou mezi pískovcovými skalami nebude nouze.

Jsem zvědavý i na generalizaci mapy, zatím vše z ukázek vypadá hodně dobře (vlevo závodní mapa 1:15000, vpravo starší mapa 1:7500 - samozřejmě obě jsou velikostně srovnané)

I já se těším do lesa. Po třech týdnech běhání si nekladu jiné ambice, než si to pořádně užít a dávat pozor na moje koleno. Můj podzimní cíl leží ještě o jeden týden v termínovce dál, takže žádný stres z tréninkového manka se v tomhle případě nekoná.
Nicméně i tak jsem nic neponechal náhodě a snažil se za tu krátkou dobu připravit co nejlépe. I když o nějaké super výsledky nepůjde, určitě si budu chtít pořádně zazávodit. A jsem zvědavý, co všechno si na závodníky pořadatelé přichystají.

Žádné komentáře: