úterý 26. června 2012

Sprint v Letohradě

Trochu neočekávaně jsem nakonec vyrazil i na sprint do Letohradu. Bára totiž projevila zájem si vyzkoušet, co to ten orienťák v reálu je, a tak jsem nás oba v týdnu před závodem dohlásil a jelo se. Sprint se myslím ukázal jako vhodná disciplína pro první závod a myslím, že při něm získala hodně zkušeností až vyrazí zostra i do lesa. A výsledek byl podle mě super - první polovina v příchozích, to zdaleka není špatné.
Já jsem si oběhl trať H21A, na start jsem dorazil na poslední chvíli (byl malinko dál) a navíc jsem se ještě snažil Báře vysvětlit co a jak, takže jsem se ani pořádně nerozcvičil. Myslím ale, že z toho stejně měla pořádný guláš! No ale všechno se nakonec zvládlo.
Trať příjemně ubíhala a až delší postupy na 11. a hlavně 12. kontrolu zabolely. Chybku jsem nakonec vyrobil jen na 15. kontrolu, ale to bylo spíš, že jsem nezvládal v tom místě přečíst porosty a rozhodl se, že bezpečnější bude jít na kontrolu od cesty.


Moje mapa s postupy


Počasí se opravdu podařilo a tak to byl moc pěkný závod. Na sprint trochu delší, ale nevadilo to - aspoň se prošly všechny zajímavé části města. A taky musím pořadatele na závěr pochválit za kontrolu skákání zdi u kontroly 12 (a následné pro hříšníky "nucené" oražení diskvalifikační kontroly z rukou pořadatele) - to je cesta, jak závodníky naučit respektovat klíč - samozřejmě jen, když se toho nezneužívá na špatně čitelných místech.

Žádné komentáře: