neděle 27. května 2012

Helfštýnské trápení

První závody v ČR a hned kruté probuzení. Na štafetovém dvojzávodě na Helfštýně se mi opravdu nezadařilo a fyzicky jsem se úplně míjel. Z toho, jak jsem se to snažil tlačit do běhu, jsem pak i vyráběl zbytečné chyby, a tak jsem neběhal ani mapově čisté výkony. No zklamání.
Aspoň, že sprint v Lipníku nad Bečvou jsem zaběhl se ctí a mapově čistě. I tady však absentovala běžecká kapacita a zvlášť na delších postupech jsem výrazněji ztrácel. Takže i tenhle výsledek je za tím, na co mám.

Sprint lákal na historické centrum Lipníka nad Bečvou - faktem je, že elita ho takřka nevyužila

Celkově tedy nic moc, ale být po delší době na českých závodech bylo příjemné. Víc o mých výkonech i se zákresy postupů někdy ve středu či později, teď nebudu pár dní online.

Žádné komentáře: