pondělí 28. února 2011

VT Polom

Po vydařené víkendovce týden předtím, jsem tentokrát odjel ladit formu na Vysočinu k Vorlům na chalupu do Polomi. O tom, že to nebyla akce, která by proslula obrovskými dávkami naběhaných kilometrů a naspaných hodin, netřeba zmiňovat :-) Ale jednou za čas je potřeba trochu zvolnit.
Protože ale nejsme žádní lenoši (já teda jo, ale prý se mi to daří úspěšně skrývat), tak bylo připraveno i nějaké mapové proběhnutí. Protože ale není v okolí mapa, vystačil si Vorel pro noční a následný dopolední trénink s ortofotem a foťákem. Mapu z nočního scorelaufu si můžete prohlédnout níže a rovněž je tam jedna z mapa fotoorienťáku, jehož cílem bylo na ortofotu a následně i v terénu najít dané kontroly. No nebylo to jednoduché.

Mapa nočního scorelaufu

Jedna ze čtveřic fotek

Krom toho jsme taky vyrazili na sobotní výlet po hradech (a hlavně jejich zříceninách) v okolí. A ostatní i v neděli na blízkou rozhlednu (já jsem si tam vyběhl). No a krom toho proběhla i spousta dalších věcí - třeba tancovací podložka nebo gastronomické zážitky (takové vyváření jsem teda ještě na naší akci nezažil). No, myslím, že se to muselo každému líbit a i letošní únorová, skoro jarní, Polom se zařadila do řady povedených předchozích Polomí. Vorlovi patří dík za organizaci a těším se zase příště.

Žádné komentáře: