pondělí 8. února 2010

"Soustředění" v Pardubicích

Na konec minulého týdne jsem si naplánoval takové malé třídenní běžkařské "soustředění" v Pardubicích. Důvodů pro to bylo několik. Prvním podnětem byla skutečnost, že se asi nedostanu na oddílové soustředění v Polubném (protože tam kvůli zápisu ve škole můžu až v úterý a už jsem nenašel nikoho, kdo by tam v tu dobu jel). No a druhý se přihlásil až v půlce týdne, opět mě začalo pobolívat pravé koleno. S ním jsem měl krom loňské zimy problémy pokaždé (loni to pravděpodobně "zachránila" únorová nemoc), nic akutního to nikdy nebylo, ale hodně nepříjemné to bylo vždy.
Běžkování tak přišlo vhod a umožnilo mi v klidu najezdit to, co jsem měl jinak naběhat (a něco navíc). Za tři dny jsem tak nakroužil na pardubickém závodišti 40 koleček a to za ne zrovna ideálních podmínek (včera to byl třeba pěkný led). Krom toho jsem se byl podívat na basket do VIP sekce a alespoň přes televizi si užil fandění i pardubickým hokejistům, kteří včera Růžičkovi do Vancouveru přibalili osm puků (tam naopak doufám, že se bude Růžičkovi dařit). Prostě sportovně vydařený prodloužený víkend.
Uvidíme, jak to koleno zítra odpoledne zareaguje na běhání po pěti dnech. Snad už bude lepší...

Žádné komentáře: