středa 23. září 2009

Jak zachraňuji český stát v době krize...

Poté, co jsem si za minulý týden koupil 3, slovy tři/troje, páry bot (2x na běhání), což je asi víc než za celý loňský rok, jsem se rozhodl, že i tenhle týden trochu rozpumpuju českou ekonomiku. Nejprve jsem nechal krásnou tisícovku na učebních materiálech, její další sestřičku (nebo spíš bratra podle toho pána na obrázku - znalci vědí...) jako vklad v menze a na kopírování, a dnes jsem to vše krásně završil 3, slovy třemi, tisíci za pořádnou florbalovou hůl a vak. Takhle jsem "rozfofroval" naše rodinné finance na dlouhé týdny, takže jestli nevzroste HDP aspoň o desetinku, tak nevím, z čeho to počítají To ani nemluvím o tom neustálém dotování Českých drah ježděním do Brna a zpátky...

Chraň bůh před dalším nakupováním!!!

P.S. Kdyby to snad někoho zajímalo, tak tady je moje nová florbalová hůl - "barvičky" sice takové holčičí, ale jinak teda fakt kvalita...
P.P.S. Za což děkuji bráchovi Radkovi, který mi ji pořídil k narozeninám

Unihoc Player Curve 1,5



Žádné komentáře: