čtvrtek 2. dubna 2015

CESOM 2015

Jak už jsem psal v minulém článku, v uplynulém týdnu jsem zůstával na jihu Moravy. Konečně proběhly promoce, takže už mám v ruce i ten diplom :) Ale protože se nám nechtělo jen sedět na zadní části těla, vyrazili jsme v sobotu na Slovensko na CESOM.

Na trati

Běželo se v okolí Borského Mikuláše, což je poměrně relevantní terén k podzimním mistrovstvím štafet a družstev. Tyto rovinaté terény jsou mé oblíbené, takže jsem si to opravdu užil.

Na programu byla krátká (7 kilometrů) a lesní sprint (cca 3 kilometry). Bohužel se mi moc nepodařilo po závodech získat mapy, tak aspoň kousek z té sprintové na ukázku terénů.

Ukázka (nejhezčí části) trati lesního sprintu

Každopádně z krátké mám lepší pocity. Sice se mi podařilo vyrobit dvě minuty chyb (většina naprosto zbytečná), ale celkem mi to odsýpalo a ztráta taky nebyla zlá. Na sprintu už to bylo pocitově mnohem horší, byl jsem celkem tuhý a jedné větší chybě jsem se taky nevyhnul.

Celkově ale závody hodnotím pozitivně. Chodidlo už bylo úplně v pohodě (z toho jsem měl trochu strach) a to je hlavní. Od pátku do pondělí mě čeká velikonoční soustředění. Jako tradičně jsme si vybrali terény, ve kterých bude sníh, ale jinak se moc těším :) Program nás ale čeká teda pěkně náročný!

Žádné komentáře: