pondělí 16. prosince 2013

Školení T2 poprvé a Ještěd

O uplynulém víkendu jsem se jal rozšířit si své teoretické trenérské znalosti. Celkem nedávno se objevila nabídka kurzu trenéra orientačního běhu 2. třídy (T2), tak jsem moc neváhal a přihlásil se. Už od roku 2007 mám T3 a zrovna letos na podzim jsem si říkal, že bych mohl pokročit zase o kousek dál.

Školení T2 je dvouvíkendové a druhá část je v plánu na polovinu února. K tomu ještě musíme zpracovávat krátké absolventské práce (moje bude na protahovací cviky), takže to nebude jen tak :)

Z prvního víkendu mám ale dobré dojmy - přednášející byli zajímaví a i když mě některá témata příliš nezajímala (trénink žactva), tak i přesto jsem si z nich řadu vědomostí odnesl. Zlatým hřebem pro mě asi byla úvodní Radovanova řeč zaměřená především na moderní pojetí tréninku pro OB. Jeho argumenty mě celkem přesvědčily, abych zasáhl i do své vlastní běžecké přípravy. Nemluvě o tom, že sám si představuju své trenérství někde v oblasti juniorů/dospělých, takže i v tomto ohledu to mělo přínos.

Jinak jsme bydleli na chatě Velký Semerink, která bude naší základnou nejen pro druhý víkend T2, ale hlavně pro oddílové velikonoční soustředění. Když se trochu vyladí jídelníček, tak to tam bude super!

No a když už jsme byli kousek od Liberce, byla by škoda nevyužít to a nedat si nějaký ten výběh. Takže směr Ještěd (tam jsem byl naposled možná tak, když mi bylo osm let) a okolní lesy. Nakonec se z toho teda vyklubalo 25 kilometrů a už jsem sotva pletl nohama, ale stálo to za to (snad to bude poznat i z fotek)!







6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Ty brďo! Co sebou taháš za foťák při běhání? ty fotky jsou super!

Michal Jirásek řekl(a)...

Mám Fujifilm FinePix F770EXR, takový menší kompakt, a celkem z toho lezou pěkné fotky... Ačkoli malinko musím vždycky sáhnout do kontrastu, protože fotím celkem natmavo.

A na běhání je to suprový foťák - vejde se mi akorát do náprsní kapsy u bundy :D

Anonymní řekl(a)...

Marťa: Ha, už se těším, až konečně obsadíš prázdné křeslo pro trenéra dospělých v SHK:)

Michal Jirásek řekl(a)...

Tak to pak nastanou tvrdé časy ;)

Unknown řekl(a)...

Nám přibyl domů jako předčasný Vánoční dárek Olympus Tough TG-310, tak uvidíme co z něj poleze za fotky:-) Měl by i něco snad vydržet, takže se nebudu bát ho vzít aj do terénu;)

Michal Jirásek řekl(a)...

Jo, z toho terénu mám taky občas strach - ale v náprsní kapse se jen tak nerozbije, takže jen ta vlhkost při blbém počasí...

Jinak ho mám (teda jeho přímého předchůdce z té samé řady) vyzkoušeného i ve Finsko na běžkách v -20 :D