neděle 14. října 2012

Pořádání Petříkovice

Po snad dvouleté absenci na nějakém větším pořádání našeho oddílu kvůli mému pobytu ve Finsku jsem se tenhle víkend účastnil závodů i z té druhé strany. Oproti minulým létům jsem nebyl v úseku roznosu/sběru kontrol, ale Boban si mě už dopředu ulovil na IT. Za což jsem byl dvojnásob rád, protože jsem pořád ještě lehce nemocný.

Ráno na shromaždišti

Seznámení s pořadatelským softwarem bylo zajímavé a naštěstí tenhle konkrétní program používali poprvé i Boban s Vorlem (hlavní tahouni našeho IT centra), takže jsem nebyl za úplnou trubku. Srovnání s jinými programy nemám, ale prý je ten náš nový od Krämera zase o něco lepší.

IT centrum

Musím říct, že pořádání byla pohoda. Komplikací se sice pár vyskytlo, ale spíš menších a všechny se je víceméně podařilo vyřešit. Já jsem se naučil spoustu nových věcí, ačkoli ke spoustě jsem se - naštěstí - ani nedostal. Protože v IT se toho musí nastavovat a řešit opravdu dost. A myslím, že až příště na nějakých závodech půjde pomalu vyčítání, tak se rozhodně na pořadatele zlobit nebudu :)

Začínající podzim

Takže díky moc klukům, že mě vzali mezi sebe a pokud budou chtít, rád se k nim zase někdy přidám a pomůžu jim s jejich prací.

P.S. Rád jsem zase taky potkal kluky z Finska, kteří tu byli na tréninkovém kempu, bylo fajn si s nimi zase popovídat!

Žádné komentáře: