středa 7. prosince 2011

Dlouhé postupy

6. prosince je ve Finsku státní svátek, takže byla další příležitost vyrazit na nějaký ten mapový trénink mimo samotné Tampere. Volba padla na terén kvalifikace middlu MS 2001 a na dlouhé postupy. Trať 10,5 km (s vynechanými semiopen plochami, které by mnohé usnadňovaly) a hlavně totálně jiné podmínky. Jak to? No už nám tu nasněžilo.

Takhle to vypadalo v lese v sobotu

A takhle už v úterý

Sníh přišel o víc než měsíc později než loni, takže naštěstí si ho tady moc neužiju, než odjedu domů. No uvidíme na jaře, kde straší s koncem dubna jako dobou, kdy i většinou roztaje. Zatím je tu jen pár centimetrů, což nijak nebrání v běhání, ačkoli už trochu klade odpor a hlavně není pořádně vidět co je pod nohama. Tedy pro achilovky příjemné brodění se bažinami nebo klopýtání přes schované kamení.

Mapa s postupy

Začátek se mi moc nedařil. První kontrolu jsem těsně minul a na třetí jsem zahučel do klasické paralelní chyby. Pak už to kupodivu začalo až podezřele jít (na čtyřku jsem se na louce vracel, protože na daný potok jsem si opravdu netroufl) a kontroly naskakovaly s minimálními zaváháními. I tak jsem si ale v lese pobyl krásných 102 minut a doběhl už pěkně hotový. Nebyl to jednoduchý terén ani běžecky ani mapově, jen co je pravda. Ale další super trénink, to rozhodně.

Žádné komentáře: