pondělí 23. května 2011

Východočeská trojkombinace

Takže ještě k samotným závodům. Tenhle víkend nepřinesl nic extrémně těžkého, chtělo to chodit s čistou hlavou a nemusel být problém. Trochu náročnější byla mapově neděle, o čemž se krom mě přesvědčila celá řada lidí.
Nejslabším závodech byl hned první. Na trati pouhé dvě farsty mezi týmy, za to spousta mezi úseky. Kdepak asi pan stavitel při naklikávání variant v OCADu udělal chybu? (5:1 že naklikal místo "team variation" "leg variation") To asi aby si úseky mezi sebou nemohly předávat informace. Jinak to byl krásný běžák, na kterém největší problémy způsoboval posunutý tisk (moje mapa je hodně slabší odvar, byť před diváckou mi taky dala zabrat). Mojí jedinou větší chybou byla asi špatná volba postupu na 8. kontrolu a malé zaváhání na kontrolu před diváckou.

Mapa ze soboty - fuj, běželo se na patnáctce (zrovna jsem jeli po nějaké staré silnici, tak proto ten rozklepaný zákres)

Sobotní sprint taky nebyl zrovna moc na přemýšlení - jenže to ani sprint být nemusí. Důležitá byla zajímavá variabilita terénů kopcovatější park/nemocnice/vilová zástavba/rovinatý park, která vyžadovala neustálé soustředění. Takže stavba i uspořádání moc pěkné. Obě volby, co se na eliťácké trati objevily, jsem úspěšně odhadl už o den dříve doma, takže na místě nebylo moc co řešit. Jediná chybička (na pár vteřinek) bylo minutí prvního vstupu do podchodu. Mimochodem, volba přes Maťák byla u nás zajímavá a v pořádku, ale stavět ji (to měly jiné kategorie) z poloviny jednoho břehu na druhou, je podle mě, slušně řečeno, nehezké.

Sprintová mapa

Neděle už přinesla víc farst a tudíž se startovní pole celkem rychle trhalo. Já jsem na jedničku vyběhl trochu moc doleva, ale celkem rychle jsem se srovnal. Dvojka byla v takové pochybné oblasti u nového polomu, další menší chybička, ale žádná výrazná ztráta. Pak to jelo celkem jak na másle, až do 12. kontroly a bílého lesa ve světle zeleném hustníku. Minutová chyba. Tohle bylo spolu s následující kontrolou (opět zaváhání, tentokrát na půl minuty) podivněji zmapované. No a pak přišel zlatý hřeb dne v podobě stání 20 metrů od kontroly a následného usouzení, že musím být někde úplně špatně. Bohužel jsem nebyl a čtyři minuty byly v pytli. No a stál bych tam asi doteď (když jsem se zase našel, tak jsem doběhl na stejné místo), kdyby mi ji nenašli ostatní.
Pak už to byl jen běh ve skupině (předtím jsem víceméně od čtyřky běžel sólo závod) a moc chyb už se nevyrábělo. Jen opět taková poznámka - okolí 19. kontroly tentokrát zcela jistě špatně zmapované. Zřejmě tam navezli kopec velikosti sousední jámy až po návštěvě mapaře. Tam nechat bednu a bylo to mistrovství, tak by se to dalo zrušit :-)

Nedělní mapa štafet - u 14. kontroly mi opravdu ruka neujela

No takže pěkné závody, sobota slabší (nicméně pořád to nemá na áčka předchozí týden), neděle místy horší mapa (ale vymlouvat se na to tentokrát nemůžu), ale jinak pardubické závody kvalitou zcela někde jinde.

Žádné komentáře: