pondělí 30. května 2011

Volný víkend

Minulý víkend jsem se rozhodl si odpočinout od závodění. Zaprvé mě nelákala představa dalšího výchoďáku (byť tenhle byl prý celkem povedený), ale hlavně jsem se potřeboval dostat trochu dokupy po nemoci a předchozích závodech. Rozhodně jsem si ale nedával volno od tréninku. Ba naopak, protože jsem de facto najel na týdenní rozpis tréninků, které jsem měl před začátkem letošní jarní sezóny. Zvlášť tři dny od pátku do neděle s více než 55 kilometry a 6 hodinami zátěže stály myslím tréninkově za to. Poctivě jsem se věnoval i rychlosti a tempu, což nejsou zrovna mé nejoblíbenější tréninky, ale vynechávat se rozhodně nedají.
Zároveň to chtělo nabrat trochu psychických sil a motivace do následujících dvou týdnů, kterými vyvrcholí jarní sezóna (pak ještě pojedu na česká béčka, ale to už bude spíš odpočinkové) a většina mého letošního účinkování na závodech v ČR. Na začátku srpna už budu totiž zřejmě pomalu mířit směr Finsko, ale to už je jiný příběh.

Žádné komentáře: