čtvrtek 31. března 2011

Víkendovka Doksy

Ještě se vrátím k víkendové repre akci, která se konala v okolí Doks. Výsledky byly proti té poslední v Hradci nic moc, na druhou stranu jsem si po delší době zase zazávodil i v jiných než rovinatých terénech, což se bude v nadcházející sezóně hodit.
Vše začalo tradičně nočákem. Běželo se volným tempem na pohodu, takže jsem ani nepočítal, že bych dělal nějaké větší chybky. No ale úplně nový hustník směrem na jedničku mě dokázal tak rozhodit, že jsem měl celou první polovinu trati docela slušné problémy. Nakonec jsem se ale dokázal srovnat a nějak to doběhnout. Pocity jsem z toho každopádně neměl nejlepší.

Nočák se všemi kontrolami

Nejhorší trénink (závod) měl ale teprve přijít. Na sobotní dopoledne byl připravený middle na mapě Baba. Před startem jsem měl obavy, jak se z takovým závodem fyzicky vypořádám, když jsem předtím většinu týdne nemohl kvůli prstům na noze trénovat, ale nakonec byl problém spíš v mapě. Chyby jsem prostřídal snad všechny, které jsem mohl vytvořit, a některé zářezy byly opravdu slušné. Výrazné zlepšení přišlo zase až s druhou polovinou trati, takže můj výkon byl, řekněme, dosti rozkolísaný (pár světlejších okamžiků se přeci jen našlo). Hodně nepodařený middle.
Odpoledne pak mělo být hromadné mapování, které se ale kvůli dešti zrušilo, takže místo toho byla příležitost oběhnout si paměťák v okolí Lesního hotelu, kterou jsem taky využil (byť už jsem byl celkem unavený).

První část middlu na mapě Baba

Na neděli byla přichystaná klasická trať na legendární Supí hoře, na kterou jsem si před víkendovkou věřil nejvíc (v posledních letech zjišťuji, že middle je spíš moje slabší stránka). Na druhou stranu po nepovedených trénincích předtím mi trochu sebedůvěra poklesla. Na trať jsem tak vyrážel s trochu jiným plánem než jindy, když se jde naplno. Nechtěl jsem urvat co nejlepší čas, ale co nejčistší mapový výkon (takže jsem běžel pomalu, což i odpovídalo tomu, že už na mě doléhala únava).
No a až na jednu výraznější (oproti sobotnímu middlu ale spíš menší) chybu v dohledávce jsem to zvládl velmi dobře a měl jsem z toho po doběhu skvělý pocit, který napravil předchozí neúspěchy. Ztráta byla zase slušná, nicméně menší než na middlu :-) Navíc jsem se Šéďou, který vyhrál, i kousek běžel, takže jsem i trochu okouknul, jak se to běhá na "trochu" vyšší úrovni.
Celkově tedy poloviční spokojenost s výkony. Běžecky to není špatné (jen se zase musím dostat do stavu, kdy mě krom únavy nic moc jiného nebolí, což asi bude náročné :-D ) a když budu běhat rozumně, tak věřím, že i tu mapu výrazně napravím.

P.S. Mapy s postupy až v neděli. U middlu to možná ani nebude potřeba, ale aspoň na tom ukážu, jak se to nemělo běhat. Ale klasika na Supí hoře bude hodně zajímavá, bohužel je na ní embargo na zveřejnění právě až do neděle. Na druhou stranu se myslím vyplatí počkat ;-)

Všechny veřejné podrobnosti k víkendovce lze najít v tomto článku na stránkách repre.

2 komentáře:

Shaby řekl(a)...

Proč embargo?

Michal Jirásek řekl(a)...

Ještě na tom někdo běží nějaký trénink ;-) Asi v rámci tréninků Sandstones.cz, které Radovan pořádá...