pátek 25. února 2011

Zpětně k hradecké víkendovce

Ještě jednou se vracím k víkendovce, která proběhla minulý týden. Na stránkách repre se objevily výsledky a mapy, takže pokud vás to zajímá podrobně, můžete se podívat tam. Bohužel jsem při svém brzkém odjezdu z Kuňky přišel o nevyzvednutou mapu z výměny map mezi prvním a druhým okruhem, takže jsem usoudil, že sem nemá cenu dávat jen jednu zakreslenou, takže tu bude publikovat jen svoji mapu ze sobotní zkrácené. Nicméně, co si pro nás stavitel Kipli připravil, je patrno právě z mapy prvního okruhu, kterou jsem sem zkopíroval z repre webu.

Mapa prvního okruhu (volba na trojku v mém podání zprava, což byla jasná hloupost) a jen tak pro zajímavost, na prvních dvou kontrolách jsem celkově vedl :-D

A níže se můžete podívat na mapu z nedělní zkrácené (8,9 km) na Bíře. Úvodní ztrátu z prvních dvou kontrol zcela reálně odhaduji na dvě a půl minuty. Jednička byla totálně nezvládnutá a dvojka smůla, že jsem ji neviděl (a přitom vyloženě svítila). Pak už jen chyby na 10. a hlavně 18. kontrolu (obě po půl minutě). Z dobrých úseků bych vyzvedl zejména dva nejrychlejší mezičasy na 3. a 11. (neboli dostání se do mapy a rychlý běh po chybě). A pak slušný čas na pětku (ta ale byla asi jednou ze tří kontrol, u které jsem to víc znal) a devítku (tam jsem to naopak neznal skoro vůbec).

 Mapa s postupy

Ke konci mi už ale dost docházely síly, takže jsem ztrácel i tam, kde jsem to malinko znal (při dlouhém přeběhu na 17. kontrolu). Ale to bylo, jak už jsem psal v minulém příspěvku, asi následkem únavy po běžkách. Výsledkem bylo 9. místo s necelými pěti minutami ztráty a hlavně výkon, se kterým jsem hodně spokojenný (až na pokažený začátek).
Za měsíc mě čeká další víkendovka, tentokrát v Doksech (to už bude trochu jiné kafe), tak přesto doufám, že forma a s ní i výsledky, půjdou pořád už jen nahoru.

Žádné komentáře: