neděle 18. dubna 2010

MČR DT u Mníšku pod Brdy

Letošní mistrovská dlouhá trať se konala kousek od Mníšku pod Brdy. Poprvé jsem běžel v H21, a tak mým cílem bylo spíš nějak v pořádku doběhnout, než závodit o nějaká čelnější místa. Už od začátku jsem tak neběžel naplno a spíš šetřil síly, protože jsem neměl tušení, co se mnou takhle dlouhá trať udělá. Výsledkem bylo, že jsem celkem brzy běžel úplně sám a v kontaktu byl tak necelou třetinu trati (hlavně v závěru). Chyb jsem moc nevyrobil, takže mapově jsem se sebou spokojený.
Běžecky to taky celkem šlo, jen mě v druhém kole začaly chytat lehké křeče (vyložená křeč, že bych se svalil na zem, to nebyla, spíš takové menší, byť bolestivé, omezující a dost časté, stahování svalů), takže jsem byl rád, že jsem v závěrečných kilometrech vůbec běžel. Do cíle jsem tak doběhl celkem odpočatý (protože jsem se kvůli stahům svalů nemohl rozeběhnout) v čase lehce nad 175 minut (24. místo).
Spokojený celkem jsem, po doběhu mě mrzelo hlavně druhé kolo, ve kterém jsem nemohl běžet naplno a ztratil tak pěkných pár minut (a pěkných pár míst). Na druhou stranu na mě večer dolehla pořádná únava, takže možná dobře, že se tak nestalo.

P.S. Nějaké doplňky (včetně mapy s postupy) zase až zítra či pozítří...

Žádné komentáře: