sobota 24. dubna 2010

Delší tréninky v tomto týdnu

V posledních třech dnech jsem trošku pracoval na vytrvalosti - ve středu jsem běžel delší mírnou a dneska vyrazil na kolo. Při normálním týdnu by tohlo rozvržení rozhodně nebylo možné (zejména ten páteční trénink), ale vzhledem k tomu, že brácha vůbec nesleduje termínovku a naplánoval si na zítra svatbu, tak mě tenhle víkend žádné závody nečekají :-D

 Na vrcholku nad Střelickým lesem poblíž Bobravy

Ve středu jsem šel s Edou a Zelím celkem pohodovou mírnou ode mě z Bohunic do údolí říčky Bobravy a zpátky. Celkově to vyšlo na 113 minut a dobrá zpráva je, že tentokrát už jsem dlouhou trať v nohou necítil (narozdíl od úterní rychlosti, kterou jsem kvůli únavě zabalil trochu dříve). Trasa podél Bobravy se teď stává u mě celkem oblíbenou, protože je de facto jedinou pěknou, kterou jsem zatím v okolí Bohunic objevil a která je dost dlouhá na vytrvalost (když pominu lesy okolo Kohoutovic, které jsou momentálně embargované kvůli květnovým závodům, takže do nich nechodím).

 Pěkný výhled do kraje od Vysokého Chvojna

No a dneska jsem poprvé letos sedl i na kolo a vzal to z Hradce do Vysokého Chvojna, obloukem do Pardubic a zpět do Hradce. Na konci už jsem měl po těch více než 60 kilometrech celkem dost. Přeci jen já většinou sednu na kolo tak maximálně při cestě na trénink, takže tahle šedesátka se skoro řadí k nejdelším trasám, které jsem kdy ujel :-D

Zlaté vítězné slunce u pardubického zimáku (pěkný výkon, hoši!)

Žádné komentáře: