sobota 20. března 2010

Slušný začátek

Závod za mnou a pocity celkem pozitivní. První úsek byl docela slušně rychlý, takže jsem si opravdu dobře zaběhal. Mapově jsem udělal jen pár menších chyb (většinou na plotech při krátkých postupech), takže na první závod slušný výkon. Běžecky to nebyl žádný větší zázrak, nohy jsem měl od začátku do konce pěkně ztuhlé, takže ani po rovině to nebylo nic moc příjemného. Přeci jen mám aktuálně v nohách objemem největší tréninkový cyklus a během týdne to při přiběhání netáhlo mnohem víc, takže v tomhle ohledu si nejde moc stěžovat.

Brácha na startu 4. úseku (nezaběhl špatně)

Nakonec se mi s nějakou 40 vteřinovou ztrátou podařilo uválčit druhé místo (i díky asistenci Roumana z Magnusu a Matěje z Pardubic, kteří to přede mnou pálili natolik, že si vynechání sběrky uvědomili až těsně u cílové krabičky - zatímco já za nimi přešel několikrát skoro do kroku, když jsem se znovu a znovu díval, zda mám tu sběrku namapovanou dobře, když oni běží úplně jinam). Farsty jsem měl spíš průměrné, takže to umístění i docela odpovídalo. Na druhou stranu tu zas zdaleka nebyla plná konkurence (represoustředění a navíc netradičně 4 úseky), takže uvidíme spíš na jiných závodech. Celkově jsem nicméně spokojený a myslím, že je to celkem slušný začátek sezóny.
Dál už se nám tolik nedařilo (myslím spíš umístěním než výkony - průměrem na kilák bych asi většinou dostal na frak) a nakonec jsme si doběhli pro sedmé místo.

Holky (D21) nás tentokrát porazily a s přehledem si doběhly pro první místo (a dorostenky byly druhé!)

Jinak mapu s postupy a nějaký ten podrobnější rozbor dodám dneska večer nebo spíš v následujících dnech.

Žádné komentáře: