neděle 7. března 2010

Dodatek ke K70

Slíbil jsem ještě něco dodat k mé první opravdové Krkonošské sedmdesátce (předtím jsem jel jen jednou 50 a párkrát 26 km). Tak předně oficiální čas byl 5:26:05 s 1:11:15 ztráty na vítěze. Příčku jsme si nakonec vyjeli 36., což podle mě není špatné.
Tady je mimochodem (pro ty co to nemají objet) celkem zajímavá plastická animace trasy:


Pro informaci jsem se na laně vezl od K3 na K5 (a pak ještě kousek, kdy jsme se pokoušeli nasadit trhák proti policajtům, což asi nebyl moc dobrý tah, protože trvalo celkem dlouho, než se mi podařilo se zase navázat).
Jo a ještě jsem slíbil prozradit, co všechno mě dnes ráno bolelo. Jednodušší to možná bude s tím, co mě nebolelo. To byl asi deseticentimetrový pás od vršku břicha po úroveň pásu od sporttesteru (tj. těsně pod prsa). Během dne se to ale celkem rozleželo, takže jsem si byl navečer i krátce zaběhat. Nohy byly v pohodě, jediné co mě celkem bolelo, byl jeden z břišních svalů na pravé straně těla (zřejmě od toho, jak zpracovával ty tatranky, co jsem do sebe cpal na občerstvovačkách).
Když už jsem zmínil sporttester, tak i s ním jsem během závodu zažil dost zábavy, když jsem si cca hodinu a půl (zhruba tu dobu, co jsem byl na laně) myslel, že jsem ztratil vysílač signálu upevněný na hrudním pásu. Naštěstí jsem ho těsně před dojezdem značně necitlými prsty nahmatal (je to břicho nebo je to kus plastu?), což mě trochu povzbudilo do posledních kilometrů trasy.
No, celkově to bylo zajímavé, ale už aby tu byly pro mě normální závody. Třeba MČR na dlouhé :-D

Žádné komentáře: