sobota 27. března 2010

Čtvrté místo ve Vyhnanicích

První letošní individuální závod a opět slušný výsledek - nakonec 4. místo v H21A se ztrátou 3:25 (odhadem, výsledky ještě nejsou na internetu - proto mapu s postupy dodám až někdy v blízké budoucnosti, abych mohl poměřit své časy) na vítězného Osvalda Kozáka. Ze začátku jsem se nevyvaroval drobnějších chybek. V půlce mě už na záda dýchal tři minuty za mnou startující Wojciech Dwojak, na dlouhém postupu (a prudkém výběhu) jsem si ho tam ještě udržel, ale na kratší postupy už šel přede mě. A asi by mě i brzo setřásl, ale své chyby si zřejmě narozdíl ode mě pošetřil na závěrečnou část, takže jsem ho po kratší či delší dobu viděl až do konce, protože jsem pořád chodil své postupy, které byly místy přeci jen lepší než ty jeho.
Takže další spokojenost, konkurence byla na výchoďák více než slušná, takže super výkon. Ke konci už mi sice začaly docházet síly, přeci jen trať byla náročná (a časově docela dlouhá) a na delší běhy v tomhle tempu zatím natrénováno nemám (to je až věcí dalších let).

Žádné komentáře: