sobota 13. února 2010

Bude ze mě rozhodčí?

O tom se už brzy rozhodne :-D Každopádně dnešní část školení rozhodčích myslím celkem stála za to. Zabrala mi teda celý den, takže jsem se ani nevypravil běhat, a ještě jsem musel vstávat už v osm (!) - to ani nemluvím o zítřku, kdy to bude ještě o hodinu dřív. Z únavy, který mě teď trošku sužuje po problémech s kolenem (to se ale celkem zlepšilo!) se asi hned tak nevylížu.
Nicméně zpět ke školení. Oproti zmiňovanému školení trenérů byly na programu jen dvě přednášky s celkových rozsahem okolo šesti hodin. Nejdřív mluvil Radovan docela zajímavě o stavbě tratí - některé myšlenky od něj se mi budou hodit i při závodění. Na druhou stranu mě to trochu utvrdilo, že pokud něco stavět, tak rozhodně ne klasiku (krom tréninků) - protože o té přemýšlet u více tratí (myšleno u žáků a veteránů; na DH21, juniory a dorostence bych si troufl) by mi asi dělalo problémy.
Po pauze následoval Béďa o všemožných pravidlech. Z prvního pohledu nezajímavé téma projel celkem slušně rychle. Nakonec se ukázalo, že ta všemožná pravidla se většinou omezují opravdu jen na ty nejzásadnější věci. A stejně jako u Radovana jsem si myslím odnesl i celkem dost do samotného závodění.
Zítra dopoledne pokračuje Tukáč o organizaci. Uvidíme, jestli mě naláká do téhle oblasti pořádání. Zatím je ale mým favoritem post hlavního rozhodčího, jen ještě musím zjistit co to reálně obnáší (ale oponentura tratí vypadá celkem zajímavě). No ale to je jen prvotní nadšení, které ještě určitě opadne :-D

Žádné komentáře: