čtvrtek 4. února 2010

Běhání jako na jaře

Přesně tak jsem si skoro připadal včera, kdy v Hradci bylo 4-5 °C nad nulou. Jen kdyby okolo neleželo tolik sněhu. Aspoň že na Novém Hradci (což je pro mě kvůli zavřeným lesům jediné místo, kde se dá něco v HK naběhat) už byl na větších silnicích úplně odkrytý asfalt, takže jsem nemusel běhat v té nekonečné břečce, kterou lze najít všude jinde a ze které už mě začíná bolet vnitřní strana kotníků, jak se mi špička nohy při odrazu kvůli smekajícící se podložce vytáčí ven.
Bylo to zase po dlouhé době příjemné běžet bez rukavic, jen kdyby to nepřišlo před tímhle víkendem, na který plánuji zase něco najezdit v Pardubicích na závodišti. Tak snad se počasí umoudří a teploty zase spadnou trochu pod nulu, rád bych si tam ještě pár (desítek) koleček na běžkách v nejbližších dnech dal, abych si vyhnul běhání v tomhle hnusu pod nohama.

Žádné komentáře: