sobota 20. prosince 2008

Pokračování víkendu

Tak běžky jsem úspěšně přežil. Na Mísečkách bylo sněhu dost, dokonce i sněžilo, tratě vcelku upravené, jen se pletl ten běžkařský závod :D Takže z ježdění na tratích moc nebylo, zvlášť, když byla stopa na závodnickou klasiku projetá uprostřed cesty, takže se vedle moc dobře bruslit nedalo. No ale co... Nakonec jsem teda skončil na svážnici od Míseček ke sjezdovkám dolů do Špindlerova mlýna. Něco přes 25km jsem nakroutil, takže docela spokojenost, jen jsem už v závěru dost tuhnul.
No a zítra (dneska?) mě čeká sprint hradubické ligy v Roudničce, tak jsem na to zvědavý. Budu se muset pořádně zkoncentrovat, protože startovka je zase pěkně nasazená, protože brácha startuje minutu přede mnou. No, rád bych mu vrátil tu porážku z loňska...

Žádné komentáře: