neděle 31. května 2020

Dubnový a květnový trénink

Poslední dva měsíce utekly hodně rychle. Po březnové karanténě jsem se postupně propracoval zpět k pravidelnému tréninku. Nebyl to úplně zázrak - sice jsem byl díky home office poměrně flexibilní, na druhou stranu ale práce postupně přibývalo a přibývalo. A tak pohled na moje odtrénované hodiny nebyl tak uspokojující, jak bych si přál.

Na druhou stranu se mi myslím podařilo udržet se ve formě. Odběhal jsem řadu mapových a/nebo rychlých tréninků, takže snad bude na čem stavět. Navíc, květen už byl o dost lepší než duben, a tak věřím, že trend je spíš vzestupný.

Z výběhu v Chřibech

Pro letošek trénuji spíš pro dobrý pocit. Kolik toho na podzim odběhám, je otázkou. Snad to na nějaké závody vyjde, ale je jasné, že letos to prostě nebude ono. Závody budou spíš vypadat jako zimní ligy a spoustu známých dost možná ani neuvidím. Prostě to zatím směřuje k takovému jalovému roku. Na druhou stranu, loni se mi podařilo běhat celkem ve zdraví, a tak snad letos položím aspoň solidní tréninkový základ pro příští sezónu, která se snad zase přiblíží normálu. Uvidíme.

Žádné komentáře: