úterý 26. února 2019

ONOS cup '19

Přestože mě na týden vyřadila lehká nemoc, tak jsem si po pár měsících nenechal ujít trochu zazávodění s mapou a vyrazil na ONOS cup, který se letos konal v Bystrci, takže jen kousek od nás. Trať to byla spíš běžecká a nakonec jsem byl rád, že jsem dal na radu v pokynech a obul krosové boty. Pár efektních skluzů jsem totiž udělal :)

Jinak jsem běžel víceméně čistě a stačilo to na 14. místo se ztrátou 1:19 na Honzu Zháňala, to myslím celkem jde. Jedinou drobnou chybku jsem udělal na šestku, kde jsem se zastavil u kontroly na postupu, ale naštěstí jsem si zkontroloval kód, takže to bylo skutečně jen pár sekund.

Bylo to moc příjemné proběhnutí a už se těším, až se během pár dní dám úplně dokupy a vrhnu se zase trochu víc do běhání. Jarní sezóna už se blíží a čím dál víc se na ni těším.

Trať H s mými postupy (první část trati)

Trať H s mými postupy (druhá část trati)

Žádné komentáře: