pátek 27. října 2017

VčP Prochody a Rodinné štafety

Prozatím jen telegraficky z minulého víkendu (mapy budou až později, jsem teď v zahraničí a nemám ani kabel k hodinkám, abych stáhl záznamy z GPS). Odběhl jsem během něj asi poslední oficiální závod letošní sezóny (výchoďák v Prochodech u Újezdu u Chocně). A bylo to fajn, byť jsem dělal zbytečné mapové chyby.

No a v neděli nás čekal další ročník Rodinných štafet, tentokrát kvůli rozsáhlé marodce v MIXu a jen ve dvou s Bárou, která odběhla první úsek, načež jsem vyrazil na druhý i třetí. Ani druhý usek (dříve se mu říkalo dětský) nebyl mapově úplně zadarmo, takže jsem byl rád, že jsem na něj nepřemluvil mamku nebo taťku :) Pro mě to bylo příjemné proběhnutí, byť v závěru už mi trochu docházely síly.

Na doběhu Rodinných štafet

 A v cíli

 A v cíli

Teď trocha sportovního volna v zámoří a hurá do nového tréninkového roku (doufám, že už ve zdraví)!

Žádné komentáře: