středa 19. dubna 2017

JmL Heršpice

Začínám pomalu dohánět blogerské resty. Tentokrát krátce k předminulému týdnu a brzy snad i k nedávno proběhlému velikonočnímu soustředění. Jihomoravská liga mělo být původně rozehřátí před nedělními štafetami, které nakonec padly, takže bylo fajn, že jsem si ten víkend zaběhl alespoň jeden závod.

Trať H21 s mými postupy

Trať byla poměrně běžecká a z mého pohledu moc zásadních voleb nenabízela (jednu až dvě další bych tam ale dokázal vymyslet). Zbývalo tak hodně rychle utíkat - no a Palo Bukovac byl na mě přeci jen jiná liga. Jinak jsem ale skončil na příjemném druhém místě, letos se na oblasťácích daří :)

V neděli jsem si pak dal klasiku H21C z Mistrovství Moravy před dvěma lety. Tempo bylo ze začátku spíše tréninkové, ale v závěru jsem zrychloval. Ke konci už bylo dost znát pracovní vypětí posledních týdnů a nebyla to běžecky žádná sláva. Čas jsem měl o pár desítek sekund pomalejší než při závodě (s jednou drobnou chybou), což v rámci tréninku celkem jde.

Žádné komentáře: