neděle 17. srpna 2014

SHK model #2

Po skoro dvou týdnech jsem uznal, že nastal čas si zase zopakovat slávistický model. Časy nejlepších už se mezitím posunuly někde ke 30 minutám (Hop už se dostal i po ně), tak jsem si říkal, že je načase vylepšit mých 59:55 :)

Pocitově se mi neběželo úplně dobře, posledních 2-3 dny jsem nějaký utahaný, tak krom tohoto tréninku si dávám spíš oraz (mezi mapováním). Ale rezervy po minule byly velké - vyhnul jsem se většině chyb a navíc už nemusel mapovat. Takže z toho byl čas 41:22 a velká spokojenost.

Moje postupy - nějaké menší zaváhání by se pořád našlo (15. kontrola třeba)

Dál už to teda půjde hůř. Sice jsem se zlepšil víc než jsem čekal, ale dál už to půjde mnohem víc ztuha, protože mapa už je skoro vychytaná.

Na druhou stranu, dobrá zpráva je, že už se trochu rozběhávám. Tak možná na podzim vyrazím i na nějaký ten závod - na klasiku to ale určitě zkoušet nebudu.

Žádné komentáře: