úterý 5. srpna 2014

SHK model #1

Protože už malinko běhám (ale opravdu jen malinko), tak jsem neodolal a vyrazil si stanovit směrný čas na naši oddílovou tréninkovou trať. Sice to vypadá jako mapový trénink, ale je to primárně o stanovení běžecké výkonnosti s ohledem na podzimní družstva.

Délka mužské trati 6,1 km, což s cestou na start bylo mnohem víc, než jsem zatím od dubna uběhl. Ale protože poslední týden už jsem začal cítit v nohách trochu síly (přeci jen tahají o pětinu víc váhy než před čtvrt rokem), tak jsem věřil, že rozumným pomalý tempem to odběhnout zvládnu.

A zvládl :) Splnil jsem i svůj cíl dát to pod hodinu... O pět sekund :)

Model s mými postupy

Cestou jsem přibalil deset minut chyb, což tak slavné není. Nutno ale říct, že to byl za poslední víc jak tři měsíce teprve druhý mapový trénink, takže jsem z běhu s mapou celkem vypadl.

Celkově jsem hodně spokojený a už se těším, až si tenhle trénink dám tak za dva týdny znovu. Prostor ke zlepšení ke 45 minutám v pohodě je - i když bych běžel stejně pomalým tempem. Snad už to totiž bude bez chyb a navíc i bez častého koukání do mapy.

A pevně doufám, že přeci jen i něco ukrojím díky tomu, že poběžím o trochu rychleji. Sice do začátku září, kdy mě čeká další vyšetření štítné žlázy, trénovat doopravdy nebudu, ale občas se proběhnu a projedu na kole. A to po nuceném odpočinku určitě nějaký dopad mít bude :)

Žádné komentáře: