středa 2. července 2014

Odpočinek na chatě

Skoro týden jsem teď strávil na naší chatě v Železných horách, abych si trochu odpočinul od shonu u počítače a v klidu se léčil. Byl to vlastně náhradní program za repre kemp v Itálii, kam jsem nakonec nejel, protože se na něj rozhodla jet jen část reprezentace - tak nebylo potřeba, abychom tam jeli v moc lidech.

Z výletu Železnými horami - je škoda, že tu je tak málo map. Prostory jsou tu sice menší, ale o nic méně zajímavé.

A musím říct, že mi to na chatě pomohlo. Klid, spousta čtení i zábavy v kruhu nejbližším - a z povinností jenom psaní nové verze trenérské práce. Ale i to mě bavilo (dostal jsem spoustu podnětů od Alice Fejlkové, tak jsem předchozí verzi cviků prakticky úplně předělal).

Zítra mě čekají výsledky úterních odběrů krve, tak doufám, že se štítná žláza pohnula dobrým směrem :)

Žádné komentáře: