pondělí 3. února 2014

Tour de Posed

V sobotu a v neděli jsem se na Biřičce potýkal s vrstevnicovkou Tour de Posed. Tradičně se mi do rukou dostala mapa, na které bylo napsáno 1:10000, ale měřítko má 1:15000, takže z 9,6 km bylo rázem 14,4 km.

To mi ale tak v sobotu nevadilo. Začátek šel celkem dobře, ale cestou na pátou kontrolu mi začalo být nějak divně a vůbec mi nešlo běžet ani myslet. Takže jsem tak různě pobíhal lesem, ale víceméně jsem to vzdal.

Protože je ale sobotní mapa jedním ze dvou mých hlavních tréninků týdne, rozhodl jsem si dát v neděli revanš se stejnou tratí. První kontroly už jsem znal, ačkoli jsem se spíš snažil běhat jinými postupy. A pak už to bylo na mě.

Mapa s mými postupy (pár těch ostrých úhlů jsou oplocenky ;), typicky na 11.)

Z posedů jsem nenašel jen čtyři (vynechal jsem ale pasáž po 19. kontrole dál, protože už jsem měl časově dost) - což je úspěch s ohledem na omezení (a skutečnou hustníkovost) mapy. A taky na fakt, že u některých posedů se divím, že jen našel i mapař, a na to, že teď běhám s náhradními čočkami, se kterými mám v dálce spíš rozmazané čmouhy, než stromy. Ale krom 19. kontroly jsem to vždycky pohlídal i z jiné náběhové strany, že jsem dobře (např. 9. kontrola) - posedy už tam prostě nebyly. Jen tu poslední jsem teda netrefil, protože už jsem to pustil.

A originál mapa - bohužel jí taky pár nových oplocenek (a posedů) chybí

I přes občasné stání a točení mapy (7. kontrola se nezdá) jsem šel slušným tempem lehce nad 7 minut na kilák a spravil si chuť po sobotě. Byl to výživný trénink a někdy k jaru si ho dám v protisměru celý.

Žádné komentáře: