pondělí 10. února 2014

Repre víkendovka Hradec

Tak mám za sebou první soustředění reprezentace v roli člena realizačního týmu. Od čtvrtka do neděle jsem pro velkou část našich nejlepších o-běžců pomáhal připravovat krátké soustředění v Hradci a okolí.

Na starost jsem měl zejména vyčítání čipů a roznos/sběr kontrol. Musím říct, že program byl pro mě osobně celkem náročný, ale myslím, že jsem to celkem úspěšně zvládl. Dokonce i vyčítání jsem nakonec rozjel - byť v sobotu jsem nad ním seděl do půl třetí ráno (a o půl sedmé zase vstával na roznos :) ).

Jaký byl program? Pátek nočák na Biřičce, sobota dopoledne krátká trať na Čertových skrýších (hodně luxusní terén už jen z toho, co jsem viděl při roznosu) a odpoledne na Kolibě kombotech, v neděli pak dvoukolový sprint v centru Hradce.

Druhá část sobotního middlu

Byla to hodně dobrá zkušenost a dost mě to bavilo - skoro tak, jako kdybych si to oběhal taky :) V týmu je dobrá atmosféra a pozitivní přístup, to se mi hodně líbí.

A za měsíc mě čeká 8denní Slovinsko, na které už se dost těším!

Žádné komentáře: