sobota 5. října 2013

Na jihomoravskou ligu do Dambořic

Ke konci týdne jsme se s Bárou dohodli, že si v sobotu uděláme z Hodonína výlet na oblastní závod jihomoravské ligy v Dambořicích.

Moravský Dallas

Přestože jsme si to vyrazili spíš užít, než se sedřít k smrti na trati, oba jsme se pořádně snažili. Bára si (pod registračkou SHK0000) dala D21D, celkem zabojovala a urvala druhé místo. Musím říct, že už s docela odvážnými postupy. Pěkně se zlepšuje!

Pro zajímavost Bářina mapa z H21D - byl to spíš middle, ale na první pohled pěkný - pokud si chcete přečíst víc, určitě se podívejte na její článek o závodech

Já jsem vyrazil na 11 kilometrů v H21C, které znamenaly velkou část trati strávenou v běhu po cestě. Zvlášť na začátku. Celkově to ale nebylo zas tak hrozné a na oblastní žebříček pohodové.

Z osamělého lesa mezi vinicemi jsem měl malino obavy (jak bude zabušený), ale nakonec to byl celkem leťák

Skončil jsem na 7. místě, se velkou ztrátou na vítěze a pár minutami na zbytek - tak minutu a půl, až dvě jsem tam reálně mohl nechat, zbytek běh. Popravdě jsem měl pekelně ztuhlé nohy, takže byly utrpení a  po 72 minutách jsem doběhl celkem rozsekaný. Přeci jen, přes týden jsem moc běhat nebyl, nicméně ani jsem si kvůli škole moc neodpočinul.

Moje mapa H21C s postupy (bohužel až od šestky, všechno předtím ale bylo víceméně kombinace cesta/rovně)

Celkově moc pěkné závody s rodinnou atmosférou - a bod navíc za bonbóny u vyčítání!

Výsledky s mezičasy

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Oto:

Proč jsi nešel na devítku přes hustník po cestě? Že by ztráta signálu gps? :-D

Michal Jirásek řekl(a)...

Spíš ztráta vědomí :D Nějak jsem nečekal, že už jsem tak nastoupal...