sobota 27. dubna 2013

Tiomila 2013: Dny 1 a 2

Letošní výprava na Tiomilu začíná důkladnou přípravou v terénech kousek od Stockholmu - sídlíme na poloostrově Gålö několik desítek kilometrů JV od hlavního města Švédska.

Výhled od dvojice našich chat

Cesta proběhla celkem v pohodě a dnes už nás čekal první trénink na seznámení s terénem.

Terén dnešního tréninku

Necelých šest kilometrů dlouhou trať měli ti zkušenější za úkol zaběhnout bez buzoly. Díky tomu se mi podařilo hned několikrát se odklonit od správného směru. Celkově jsem ale se sebou spokojený, vždycky jsem se dokázal srovnat a jen jednou jsem byl nucený se kus vrátit zpátky (kontrolu 5 jsem ale minul jen těsně).

A protože jsem těsně před soustředěním povýšil techniku, můžu teď svůj běh analyzovat s využitím GPS.

Trať dnešního tréninku s mojí trasou (běžel jsem v protisměru)

To byly první dva dny tohohle soustředění, které proběhly vesměs na cestě. Těšte se na další články!

8 komentářů:

HonzaN řekl(a)...

No výborně, alespoň zdroj trochu více informací, než očekávám, že by nám dal vědět Vojta. Michale, občas taky něco prosím přidej k dobrému o našich dvou dorostencích.

Michal Jirásek řekl(a)...

Určitě - jinak první trénink oba zvládli na výbornou. Probíral jsem to s nimi večer a na první trénink byl jejich výkon fakt super. Vojta nějaké chybky po první třetině trati a Honza šel většinu skupinově - ale pěkné výkony :)

HonzaN řekl(a)...

Díky za zprávu i za výuku dorostenců! Honzovým rodičům jsem poslal na tvůj blog odkaz:-)

Shaby řekl(a)...

A copak sis to pořídil za novou techniku? Pochlub se:)

Michal Jirásek řekl(a)...

Dám o nich vědět :)

Jinak nová technika = Garmin Forerunner 110. Zatím opravdu spokojenost.

Shaby řekl(a)...

Tak ať ti slouží:) Stejnej má i Lůďa. Tak doufám, že budeš pečlivě nahrávat na connect a přidáš si mě do kontaktů, ať tě můžu pěkně šmírovat:)

Michal Jirásek řekl(a)...

To jsem si zatím nezaložil, ale jak dorazím ze Švédska, tak se na to podívám :)

Piškot řekl(a)...

Garmina 110 jsem kupoval taky. Na Moravě ale frčí Endomondo, takže to nahrávám tam (upload je přímo z hodinek). Oproti Connectu mě tam přijde trochu víc sociální prostředí :)