úterý 30. dubna 2013

Tiomila 2013: Den 5

Pátý den soustředění ve Švédsku byl ve znamení přesunu na den k Uppsale do odlišných terénů od těch, které máme okolo naší základny. Hodinu a půl dlouhá cesta stála za to, protože tyto terény patří mezi opravdu zajímavé - malé kopečky, spousta bažin a celkem snížená viditelnost.

Dopoledne jsme začali tréninkem věšák-sběrač (tedy dvojice na dvoukontrolových okruzích, ve kterých každý roznese svoji první kontrolu a sebere naopak tu, kterou roznesl jeho spoluběžec). Z terénu jsem měl opravdu respekt, a tak jsem chodil celkem opatrně. A vyplatilo se - pět okruhů jsem odběhl s dvěma menšími chybkami.

Jeden z okruhů s mojí GPS (kontroly tu bohužel nemám zakreslené, jsou na obou západních rozích)

Takhle vypadaly ty otevřenější části lesa

Mezi tréninky jsme se vyrazili najíst a podívat do Uppsaly. Je to pěkné studentské město a zrovna jsme natrefili na bujaré studentské oslavy (zřejmě promocí?).

Uppsala je také město cyklistů

A takhle to vypadalo na jedné ze zalidněných ulic

Odpoledne jsme navázali tréninkem prvních úseků. Bohužel se mi úspěšně podařilo vyautovat se už na jedničku. Každopádně jsem to nevzdal a část kluků ještě zvládl dotáhnout. Bohužel, jak jsem začal, tak jsem skončil, takže chyba přišla i na poslední kontrolu. Pozitivem je, že mezitím jsem dokázal hodně rychle běžet a  prakticky bez chyb.


Celkově tedy mnohem lepší výkon. Odpoledne jsem konečně mezi kontrolami dokázal zrychlit a navíc se mi dařilo celkem dobře číst mapu. Škoda dvou nepovedených kontrol odpoledne, ale jinak spokojenost.

Žádné komentáře: