úterý 27. listopadu 2012

Klokan kros '12

Po dvou letech jsem se zase vrátil na trať jednoho z mých nejoblíbenějších a nejtradičnějších krosů. Klokan kros v lese na Dubince už jsem běžel mnohokrát a pokaždé se na něj těším (asi tím, že je jen jednou za rok, takže mezitím zapomenu na to trápení na trati :D).

Na startu - foto: Zuzka

Letos byly podmínky takřka ideální - být ještě trochu méně mokro, nedalo by se tomu snad už nic vytknout. Nějak si nepamatuji, jestli jsme vůbec kdy běžel tenhle kros v krátkém rukávu, ačkoli je to dost dobře možné.

Můj výkon byl hlavně během druhého okruhu (tedy prvního žlutého) celkem utrápený, ale pak jsem se celkem oklepal a rozběhl to. Výsledkem čas 42:38 a celkové třetí místo v HE. To je můj druhý nejlepší čas na trati HE, za svým maximem jsem zaostal o nějakou tu minutku, ale to klidně může být momentálním rozpoložením a tím, že jsem na běh ne úplně vyladil.

Na trati - foto: Zuzka

Takže určitě spokojenost, byť prostor ke zlepšení rozhodně je! Uvidíme, co tenhle víkend - ačkoli i ten pojímám spíš jako zpestření a dál se soustředím hlavně na to, abych se rozběhl do nějaké vytrvalosti.

Žádné komentáře: