pátek 31. srpna 2012

Pořád bez běhání

Ačkoli se moje noha před dvěma týdny začala zase vyvíjet dobrým směrem a já jsem opět začal běhat, minulý čtvrtek se vše opět zlomilo, takže jsme, kde jsem byli. V úterý jsem byl u fyzioterapeutky a teď mám úplné volno. Tentokrát i bez kola. Jen protahování a cvičení, které nenamáhá koleno.
Všechno má ale svá pozitiva, a tak se dostalo třeba na věc, kterou už jsem dlouho plánoval. Kolikrát jsem si říkal, že vyrazím darovat krev, ale pokaždé nějak nebyl čas nebo se to nehodilo kvůli tréninku. Ovšem jelikož teď mám volno, tak jsem dnes vyrazil.
Na transfúzní stanici panovala překvapivě veselá atmosféra, a tak jsem svůj první odběr celkem zvládl. Ke konci už jsem ten půl litr cítil, ale se ctí jsem to ustál. Tak doufám, že tohle pouštění žilou udělá dobře mým postranním kolenním vazům a konečně se zase vrátím k tréninku.

Jedna pro diváky, dobrou chuť

Každopádně první áčka podzimní sezóny jsem vypustil, ovšem na štafety a sprint se chystám. A minimálně sprint si obklusnu. Tak se mám aspoň na co těšit.

2 komentáře:

-ury- řekl(a)...

člověk se občas koukne na net a ejhle, konzervy do zásoby si nepořizujou už jenom cyklisti :-)

Michal Jirásek řekl(a)...

Jo, je to tak :)