středa 12. října 2011

MČR štafet a klubů '11

Třetí mistrovský klubový víkend v áčkovém dospělém družstvu a poprvé i v áčkové dospělé štafetě - to byl uplynulý konec týdne a poslední mistrovské závody letošního roku. A taky 4. a 6. místo, takže jsme z toho zase vyšli naprázdno. Z toho jsem moc šťastný nebyl, ne protože jsem přijel kvůli těmhle závodům z Finska (samozřejmě nejen kvůli nim), ale protože jsou to moje nejoblíbenější disciplíny.

Na doběhu štafet - foto Lenon

Aspoň, že moje výkony se podařily. Chyby jsem každý den nějaké nasekal, ale vesměs jen hodně malé drobnosti, které se v součtu vešly mezi minutu až dvě. Z Finska jsem si dovezl hodně velkou mapovou sebejistotu a slušnou, byť ne ideální, běžeckou formu. 7. a 6. čas na úseku jsou hodně slušné výsledky, ale ještě mám co trénovat, abych mohl umístění při běhu na špičce nejen držet, ale i vylepšovat.

Mapa ze štafet s postupy

Počasí na víkend se moc nepodařilo (ačkoli to nebylo tak hrozné) a celkem mi připomínalo to finské v posledních třech týdnech, takže žádná výhra. Závody byly uspořádány jako český průměr, výšlap na shromaždiště bych si i ušetřil, ale zas tak extrémně to nevadilo. Za to uspořádání shromaždiště mohlo být i lepší, takhle to trochu ztrácelo atmosféru závodu družstev.

Mapa z družstev s postupy

Celkově jsem si tak z tohohle víkendu neodnesl moc dobré vzpomínky. Moje výkony se povedly, ale medaile nám zase unikla. Na druhou stranu jsem zase viděl spoustu přátel, takže to rozhodně za tu anabázi z Finska stálo.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Havli: Už zas valíš zpátky na sever?

Michal Jirásek řekl(a)...

Už tu jsem :-)

Havli řekl(a)...

To je rychlovka, se ti doma nelíbí? :D

Michal Jirásek řekl(a)...

Ale líbí - nicméně jsem měl ve škole nějaké zkoušky a v pátek jsem vyrážel na velký výlet po severním Finsku a Norsku - viz příspěvek v nejbližších dnech.