čtvrtek 27. října 2011

A je to tam

Když jsem přesně před 13 měsíci slavil v loňském tréninkovém roce 3 000 naběhaných kilometrů, byl to pro mě hodně velký mezník, protože se mi konečně podařilo prolomit tuhle hranici poněkud výrazněji a ne se jen kolem ní motat jako dva roky předtím.
A tehdy jsem v tomtéž článku slíbil, že se ještě bude na co těšit, pokud mi vydrží zdraví i Jedla jako trenér. No a obojí se povedlo - takže tady to je - dneska jsem při tréninku překonal 4 000 naběhaných kilometrů :-) Letos se tréninkově skutečně dařilo a vidět to bylo už konečně i na závodech. Uvidíme, co přinese pobyt ve Finsku (zvlášť pokud se mi ho podaří prodloužit i do jarního semestru, což zatím není jisté).


Letos je podzimní sezóna opravdu dlouhá - ještě tenhle víkend mě čekají v barvách Pyrinta švédské štafety Smålandskavlen, takže trénuji opravdu až do konce. Tréninkový rok totiž končí právě v neděli. A v pondělí zase od nuly. Předtím si ale musím dát ještě nějaký ten oddech, nabrat novou motivaci a až pak se vrhnout do nového tréninku, který mě doufám posune zase o nutný kus dál. Ačkoli 4 000 kilometrů se mi příští rok asi zopakovat nepodaří, protože pokud budu přes zimu v Tampere, tak to bude trochu náročnější se sněhem, takže přijdou na řadu spíš běžky.

Žádné komentáře: