pondělí 18. dubna 2011

MČR NOB - mapy

Jak jsem slíbil, přidávám i mapy s postupy, ať je tu i něco pro pobavení. První část (do první výměny) byla z mé strany opravdu tragická a nebýt té druhé, kdy jsem se dokázal trochu vzpamatovat, výsledek by byl mnohem horší, než vcelku slušné 10. místo. Trochu mě nakoplo hlavně to, když jsem na 16. kontrole druhé mapy dotáhl Danáče (který ale neměl zdravotně svůj den, to uznávám), což mi dalo naději, že to není zas až tak ztracené, jak se celou dobu zdálo.

První mapa

Druhá mapa

Třetí mapa - překvapivý ocásek na závěr

Poučení pro další závody - v první půlce s mnohem větší rozvahou. Poučení pro další nočák - pořídit si nové světlo :-) (aneb když jsem urval jednu ze žárovek a ta mi půl hodiny v čelovce hrkala, tak už mě to docela štvalo :-D )

Žádné komentáře: