čtvrtek 10. června 2010

Zatracený výjezd

Letošní SCM výjezdy se mi opravdu daří. Mapově jdu obvykle dost špatně a s fyzičkou to taky nebývá žádná sláva. No a včera jsem na Studánce u Kocbeří přidal další, zatím vrcholný, "úspěch". Terén to byl pod nohama dost náročný a jelikož jsem netejpoval, tak jsem dával hodně pozor, abych si nevyhodil kotník. No a nevyhodil. Jen se mi vzpříčil mezi nohama klacek a vrazil mi svou boční část přímo do lýtka. Je z toho jen malá skoro neznatelná ranka, ale noha mi do večera tak ztuhla, že jsem se sotva belhal.
Dneska už je to lepší, kulhat musím při chůzi pořád, ale bolestivá oblast na svalu už se zmenšila. Včera večer to vypadalo s mojí účastí na víkendovém MČR dost bledě, dnes už to vidím tak půl na půl. Rozhodne se zítra, jestli se mi to podaří aspoň trochu rozběhnout. Pokud ne, tak bude letošní krátká asi bez mé účasti :-(

Žádné komentáře: