čtvrtek 13. května 2010

Zlínský trojzávod

O víkendu se konečně rozjížději republikové závody (byť je pravda, že už byla dvě MČR) a to ve Zlíně, kde se v pátek poběží mistrovství ve sprintu (běžím H21A, do elity jsem se vzhledem k dost omezenému počtu startujících pochopitelně nevešel), v sobotu je na programu klasická trať (tady jsem se poprvé do elity vešel a odbudu si tady debut na 13,8 km a 835 metrech převýšení) a v neděli pak krátká trať (tam už mi to uniklo, protože nějací "eliťáci" se za eliťáky považují jen na téhle distanci, takže opět H21A).
No určitě to bude pěkně fyzicky náročné, o víkendu s brutálními kopci, ale to si prostě člověk nevybere, budu se s tím muset poprat. Každý ze závodů má pro mě svou motivaci - sprint je mistrovský a určitě za slušné body, klasika je mojí premiérou v nejvyšší žebříčkové kategorii a krátká je moje asi nejoblíbenější individuální disciplína. Tak snad se zadaří...

Žádné komentáře: