neděle 6. prosince 2009

Veranda a sobota

Tak je za mnou další Malá cena Velké Verandy. Dnešní závod byl vcelku drsnější, jelikož v minulých dnech na místě pršelo, takže se nějakých těch 50 minut po startu (kdy jsem běžel já) trať už docela rozběhala. Hlavně v sebězích jsem si dával docela pozor, abych si nepřivodil nějaké zbytečné zranění. Jinak do kopců jsem se snažil, co to šlo, a nebýt toho, že mi na závěrečné rovinaté pasáži začalo být trochu špatně od žaludku (takže jsem musel zvolnit), už bych určitě ten prokletý osobák pokořil. Tentokrát to nevyšlo o 6 vteřin, tak aspoň, že oproti loňskému roku jsem se zlepšil o 38s.
Celkově jsem tak skončil na 12. místě mezi muži a asi 14. celkově, takže celkem spokojenost. Příště už půjdu na to pokoření osobáku (což mi připomnělo ještě jednu výmluvu, proč jsem ho nedal - neměl jsem totiž hodinky, které jsem si šikovně zapomněl v Brně, takže jsem se nemohl koukat, jak na tom jsem). Tak za rok uvidíme - ještě jsem celkem zvědavý, jestli mě zase vyfotili na trati, tak snad tam zrovna nebudu mít moc útrpný pohled :-D

Teď ještě krátce k sobotnímu tréninku, který postavil Eda a opravdu si s ním vyhrál. Jak je vidno z postupů, pár chybek jsem vyrobil (nejlepší byl onen vývrat - nahoře uprostřed - u chatové osady, kde jsem se nějak zamyslel nad tím, jak se krásně běží po cestičce, co tam byla, a přeběhl ho minimálně o 100 metrů). Takže tady je (Edou ochuzená) mapa:


Mapa s postupy

Žádné komentáře: