neděle 13. prosince 2009

Mapový výběh na Bíře/Dubince

Ještě krátce k poslednímu mapovému tréninku (jak tak o tom přemýšlím, tak opravdu poslednímu oddílovému mapovému tréninku v tomto roce, kterého se účastním; jinak mě čeká ještě hradubická liga kousek od baráku). Vzhledem k tomu, že ráno trochu nasněžilo, tak se mi na něj moc nechtělo - nakonec jsem se ale přesvědčil a navíc se na něj začal i trochu těšit, protože jsem si uvědomil, že bych mohl konečně otestovat ty neoprenové ponožky, co jsem si pořídil právě na běhání ve sněhu už na jaře na Tiomile a dosud jsem je neměl na nohou.
Nakonec se ukázaly jako úplně skvělé. Ze začátku jsem se samozřejmě snažil běhat co nejvíce mokrým terénem (ale zase rozumně, abych si nenamočil ty části oblečení, které jsem neoprenové neměl, což byla naprostá většina :-D ). Ale ono ani nebylo moc příležitostí (asi žádná) pro brodění nějakého potoka, takže to vše zůstalo jen na mokré trávě. No, nebýt toho, že když jsem pak vytáhl ponožky po tréninku z batohu a byly hrozně mokré, ani bych nevěřil, že bych se výrazně namočil. Rozhodně tedy doporučuji nějaké pořídit.


Mapa s mými postupy (linii jsem docela držel)

Jinak co se týče mapy, tak to byla celkem pohoda. Pár chybek jsem vyrobil, ale jinak to bylo celkem slušné proběhnutí, jen ke konci už jsem začal mít docela slušný hlad a přestalo mě to díky tomu tak trochu bavit. Příště si s sebou už něco budu muset vzít, protože necelých 100 minut už je necelých 100 minut a to už něco takového skoro vyžaduje.

Žádné komentáře: