čtvrtek 8. října 2009

Poslední letošní MČR

Závody jsou za mnou, takže se ještě zbývá pochlubit nějakými mými postupy...


Po doběhu... (ještě jednou zdrojem Kade)

Štafety byla dost hrůza. Nejen, že jsem v lese potkal celkově tři reproše (Honzu Mrázka, Osvalda Kozáka a Vojtu Krále), takže jsem si docela zaběhal, ale udělal jsem tam i spoustu mapových chybek. Navíc ani ten běh nebyl úplně ono. Takže jsem měl z toho docela špatný pocit - o sobotu zas tak nešlo - horší by bylo, kdybych si to přenesl i na následující den do prvního družstva...


Mapa ze štafet s postupy

Naštěstí se opak ukázal pravdou. Na neděli jsem se celkem slušně rozeběhl a chyboval jsem jen na 1. a 11. kontrole a to jen drobně. Jen škoda, že jsem neběžel s některým z vedoucí trojice v kontaktu, určitě by ten výkon byl o dost lepší (jinak časově nebyla zas tak velká ztráta na to, jak bylo rozdílné farstování). Takhle jsem to skoro celé běžel sám, jen občas jsem se míjel s libereckým borcem. Takže celkem spokojenost, příště akorát abych to přinesl v kontaktu...


Mapa z 3. úseku družstva s postupy

Žádné komentáře: