pátek 16. října 2009

Odpladlý výchoďák

Zrovna včera večer jsem si říkal, při pohledu z okna v Pardubicích, že jsem se já bl*ec zase přihlásil na podzimní výchoďák, ačkoli se každý rok zaříkávám, že příští rok už teda ne. Jenže během toho roku na to hrozné počasí, které vždycky jako naschvál na těch pár závodech, které objedu, panuje, zapomenu. Jenže ouha, výchoďák byl zrušen kvůli sněhu! Což jsem samozřejmě až do nedávna netušil, protože jsem byl uplynulých 36 hodin odříznutý od světa (rozuměj od internetu :-D ), protože čtvrtek má vždycky hrozně natěsno (do školy - ze školy běžet na tramvaj - z tramvaje běžet na byt - z bytu běžet na tramvaj a to do kopce! - z tramvaje běžet na vlak - zjistit, že vlak má 15 minut zpoždění a mrznout na nástupišti) a na počítač se během něj, teda krom výuky, obvykle nedostanu...

2 komentáře:

Drbča řekl(a)...

Nestuduješ náhodou v Brně? Tady ale žádný tramvaje nejezdí! :D

Michal Jirásek řekl(a)...

:-D No dobře no - já to přibližuji meziměstskému publiku :-P