středa 14. října 2009

Běhání pěkně v klidu

Dneska jsem se byl na nějakých 53 minut proběhnout a musím říct, že takhle už jsem si běhání neužil hodně dlouho (byť předminulý týden a běh v mlze do kopce a za jasna zase zpátky taky nebyl špatný). Důvod toho je docela jasný - předně mě netížil žádný tréninkáč, říkající naběhej to a tohle, respektive žádné důležité závody přede mnou. Nejdůležitější však ale asi bylo, že jsem terén, kterým jsem běžel, po většinu cesty vůbec neznal (stejně jako při tom zmíněném běhu předminulý týden). Protože pokud mě nějaké trénování opravdu hodně baví, tak to jsou dlouhé výběhy neznámým terénem...

P.S. Dobře, 53 minut není zrovna nejdelší výběh, ale ono když to člověka baví, tak mu i ty nohy rychleji kmitají, takže jsem byl zpátky trochu dřív, než jsem plánoval.

Žádné komentáře: