pondělí 2. března 2020

Kohoutovice opáčko, BZL: Kauflauf a Hruška cup

Je tu březen a s ním se blíží i začátek nové závodní sezóny. Popravdě, i přestože jsem letos po dlouhé době hodně poctivě přes zimu trénoval na mapě, tak se normálních závodů už nemůžu dočkat. Ještě mě ale čekají tři týdny proložené horami v Rakousku.

A protože teď už asi tolik mapových tréninků nestihnu, poslední dva víkendy jsem se ještě snažil něco s mapou nahnat. Nejprve jsem si dal opakování loňského oblasťáku v Kohoutovicích. Vyzbrojen znalostí výhodných (a méně výhodných postupů) jsem statečně porazil sám sebe o osm minut :) O půl minutky jsem dal vítěze, nutno ale říct, že znalost terénu znamenala, že jsem běžel prakticky bez chyb.

 Loňská oblastní klasika - loni necelých 80 minut, teď necelých 72. Třeba dodat, že dobré tři minutky určitě dělaly chyby.

O uplynulém víkendu jsem pak navázal dvěma brněnskými zimními ligami. Nejdřív jsem si běžel městskou klasiku na Lesné, která rozhodně nebyla mapově ani běžecky zadarmo. Parádní volby postupů - a super třetí místo s necelými třemi minutami na Chrobáka.

Městská klasika na Lesné - GPS se chytla až z druhé kontroly (na jedničku jsem šel zprava + na dvojku pod čarou až na přechod přes silnici, a pak spodem); hodně zajímavé volby - na osmičku to zdá se bylo podstatně rychlejší horem - podobnou cestou jako začátek na devítku

V neděli pak následoval sprint v Bohunicích. I tady bylo dost voleb (ačkoli spíš stylu zleva/zprava), ale běžecky to tentokrát odsýpalo mnohem pomaleji. A ztrátu jsem měl v podstatě stejnou jako na klasice (nutno poznamenat, že na sprint se sešla opravdu dobrá konkurence) - 11. místo.

Sprint v Bohunicích - chyba (přeběhnutí) na 6. kontrolu; na 15. kontrolu asi nejlepší volba

Žádné komentáře: