pátek 20. prosince 2019

Nočáky v listopadu a prosinci

S novým tréninkovým rokem jsem se rozhodl i více se pustit do nočáků. Zatím je ještě absolvuji se svoji starou čínskou čelovkou, ale snad brzy dorazí nové světlo :) Už se těším, až budu mít lepší dosvit a hlavně se nebudu muset bát, kdy mi zhasne.

Na rozjezd jsem si dal v půlce listopadu nočák v Říčkách nedaleko Brna. Stará mapa, hnusné počasí, prostě na úvod jsem si nevybral úplně ideálně. Ale zase mi pak všechny další tréninky připadaly jednoduché.

 Nočák Říčky s mými postupy - 3. a 4. kontrolu jsem nenašel (a GPS má taky nějaký divný záznam), na 11. kontrolu mi zhaslo světlo)

Pokračoval jsem o tři týdny později u Přelouče. Tentokrát mě čekala rovina, aktuální mapa a reflexy. V lese to pak bylo až trapně lehké, když není mapa patnáct let stará...

Nočák Přelouč - tentokrát se světlo odporoučelo pod 15. kontrolou. Ale to bylo tak akorát s ohledem na délku tréninku

Jen o pár dní později jsem si užil stmívání na Biřičce a okruhy. První jsem si jenom přisvěcoval, ten třetí už byl plnokrevný nočák. Zase trochu něco jiného. S reflexy to ale taky nebylo tak těžké.

Nočák Biřička - tentokrát světlo vydrželo

Čtvrtý nočák jsem si pak zaběhl na trati druhého úseku MČR družstev ve Vracově. Pro změnu to bylo bez reflexů, díky čemuž jsem se i párkrát lehce zamotal. Vesměs jsem to ale pěkně zvládl.

Nočák Vracov

Uvidíme, jestli do konce roku ještě nějaký nočák stihnu. Doufám ale, že po novém roce budu pokračovat v podobném tempu.

Žádné komentáře: