středa 2. října 2019

Víkendovka SHK Vysočina

V rámci přípravy na vrchol sezony v podobě mistrovství štafet a družstev jsme si s částí skupiny dospělých dali uplynulou sobotu minisoustředění na Vysočině. Akci jsme zahájili účastí na krátké trati Ligy Vysočiny u Žďáru nad Sázavou. Tratě byly řekněme běžecké, ale vrstevnicově snad trochu relevantní k blížícímu se mistrovství (kameny na mapě byly celkově asi dva). A dost se nás dařilo (první tři místa v D21C, první a třetí v H21C). A to i mě - běžel jsem bez větších chyb a zaváhání a stačilo to právě na pěkné třetí místo se ztrátou rovných dvou minut na vítězného Edu.

Trať H21C s mými postupy

Přes oběd ve Žďáře jsme se přesunuli do Toulovcových Maštalí, kde následovala v jižní části prostoru už docela relevantní příprava. Před ní jsme ještě motivačně sledovali (na mobilu) finále knock-out sprintu na SP ve Švýcarsku - a s už dřívějším stmíváním jsme to pak měli celkem na hraně, abychom zvládli sem-tamy, které pro nás nachystal Vojta. Tentokrát už jsem nějaké mapové chybky vyrobil (a fyzicky už jsem taky cítil únavu), ale snad jsem se z nich i poučil a o víkendu to na mistrovství zúročím :)

Žádné komentáře: